pátek 1. září 2017

Proč jsem se stala vegetariánem

Každý, kdo se odvážil jít (jak spousty masožravců tvrdí) "proti své přirozenosti" a přestal jíst maso, nebo dokonce veškeré živočišné produkty, se jistě s touto otázkou setkal několikrát za život. Já ji zatím dostala jen párkrát, moje rozhodnutí stát se vegetariánem (a doufám časem i veganem) je poměrně čerstvé, zato jsem pevně rozhodnutá, že i konečné. Nemám v plánu jíst maso. Proč?

Need a little motivation? (33 photos)

Skoncování s masem pro mě bylo celkem jednoduché. K masu jsem nikdy neměla kdovíjaký vztah. Ke dni, kdy jsem ho přestala jíst úplně, jsem jedla pouze drůbeží maso a občas ryby a hovězí.
Oči mi otevřelo video - trailer pro dokument, který má vyjít v březnu roku 2018.
Odkaz tu
Pohled na to, jak se se zvířaty zachází a jak trpí jen pro naše potěšení, mě zlomil. Rozhodla jsem se, že tohoto součástí nebudu.
Abych své rozhodnutí posílila, začala jsem procházet různé webové stránky, s tématikou vege*, kde jsem se dověděla spoustu zajímavostí, viděla příjemná i nepříjemná videa (Tady) a četla hodně hnusné komentáře.
Mimo jiné, jsem v komentářích vyčetla, že je maso pro život důležité a bez něj umřeme.


 


Toto jsou dva z mnoha obrázků, vysvětlujících, proč nejíst maso. (Klikni pro zvětšení)

Samozřejmě toto je čistě informativní článek. Nikoho nechci do ničeho nutit, jen bych ráda, aby se zapřísáhlí masožravci podívali na videa, která jsem zde zmínila, nebo rovnou na dokument Pozemšťané a uvědomili si, že tohoto jsou součástí. Tím, že před touto problematikou zavíráte oči, na sebe hážete stejnou vinu jako ti, kteří pro vás zvířata mučí a zabíjejí. Zkuste se nad tím zamyslet.

Pro ty z vás, které zajímá víc, doporučuji tyto stránky (Soucitně.cz, Zkus to jinak, Srdcem všem,..) a recepty (Tasty vegetarian, Vegetarian,..)

A na závěr video :)




Žádné komentáře:

Okomentovat