pátek 21. října 2016

Book fever

To je tak, když si jdete do knihkupectví koupit jednu knížku, další díl ze série Harryho Holea od Jo Nesba. Odcházíte s taškou plnou knížek, prázdným bankovním kontem, ale s naprostou, totální radostí.


První knížka, kterou jsem z těchto nových začala číst, je Will Grayson, Will Grayson. Jsem někde v polovině a jsem naprosto nadšená. Téma se hodně liší od knížek, které jsem zatím četla a to je přesně to, co mě zaujalo. Už v polovině jsem ji doporučovala několika kamarádkám, při čemž mi jedna odpověděla, že by to nemohla číst, protože jí vadí gayové a nemá pro ně pochopení, tudíž to musí být hrozně divná knížka.


Jakmile tuhle přečtu, opět budu muset nechat výběr další knížky na náhodě. (První výběr vypadal nějak takhle: "Mami, vyber pravou nebo levou ruku a podle toho, kterou vybereš, budu číst knížku, kterou v ní mám.").
Koupit si novou knížku je super. Můžete ji očuchávat, protože vůně nové knížky je naprosto top! Můžete se koukat na ten krásně barevnej obal, kterej totálně zpestřil vaši knihovnu. Ale koupit si 4 nový knížky? Zjistila jsem, že si musím koupit větší knihovnu.

Nebudu vám tu popisovat příběh Willa Graysona, protože se znám a vyspoilovala bych vám všechny důležité momenty. Takže si budete knížku muset sami přečíst :P a určitě mi napsat do komentářů, jaký z ní máte pocity!

Než jsem tě poznala jsem prvně viděla jako film a moc se mi líbil, takže nepochybuju o tom, že knížka bude ještě lepší :). A samozřejmě předpokládám, že budu brečet. Hodně. Klasika.

Četli jste některou z knížek v tomhle mým seznamu? Kterou mám číst po Willovi Graysonovi? Prosím poraďte :)

Žádné komentáře:

Okomentovat