pátek 26. srpna 2016

Pátek

To je tak, když si řeknete, že v pátek vstanete dřív, abyste dřív šli do práce a samozřejmě dřív odcházeli. Navíc, když je takhle hezky žejo. A pak ten pátek přijde, vy vstanete ještě později než normálně a odcházíte až někdy pozdě, protože ještě tohle a tohle musí být do konce týdne hotovo.


Takhle nějak probíhají moje pátky. Po práci ještě do posilovny a celý den je pryč. Kdy mám jako pařit? (rozuměj na PC, protože můj sociální život se pohybuje na příčce někde mezi 0 a 5, aneb povídání si se psem se taky počítá)
Ale dneska ne.
Jako pojistku jsem si nadpracovala nějaký čas, abych mohla jít dřív i když vstanu později a posilovnu přesunula na sobotu ráno. Teď už mě jen skličuje myšlenka, jakou hru si vyberu.

Samozřejmě, když dneska nejdu cvičit, jsem si musela dát zdravější oběd, abych z toho jednoho dne nepřibrala! Takže jsem si dala burger, hodně cheddaru, protože proč sakra ne. Jediné, co se tomu burgeru dalo vytknout, byla nepřítomnost hranolek. Ale s prvním soustem jsem na tento nedostatek okamžitě zapomněla.

Jídlo. Ano, každodenní příjemná starost. A co si dám teď? Nejoblíbenější otázka z těch všech, které si v zápalu samomluvy pokládám. Znáte to, ne? Prosím, řekněte jo, protože jinak začnu seriozně přemýšlet o tom, co dělám se svým životem. Dělám si srandu, jídlo je život.

Co je vaše nejoblíbenější jídlo? A kterou část dne máte nejraději? Dejte mi vědět do komentářů :)

1 komentář:

  1. Nemám nej jídlo, ale vím jistě že nejradši mám maso :D jinak já mam nejradši večery, nejlépe sobotní :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat