středa 7. září 2016

Podzim

Ne teda, že by léto byla nějaká hitparáda, ale začíná se ochlazovat (když teda nepočítám, že jeden den je 10 stupňů a další 30) a já chytám neskutečnou podzimní náladu. Uvařit si horký čaj, zabalit se do deky k filmu nebo ke knížce a zapálit si voňavou svíčku (to mi připomíná, že bych si měla koupit další zásobičku, loni jsem si všechny vypálila). Jak jsem vždycky milovala léto, tak teď jsem spíš typ na líné podzimní/zimní večery.


Mám skvělý kamarády. Jeden mi nedávno nabídl, že by se mnou jel do Brightonu. Tak už to plánujeme. Nikdy bych neřekla, že plánování čtyř denní dovolené bude taková šílená dřina :D. Najít nejlevnější letenky, ubytování a místa, kam bychom si mohli zajít, no je to fuška :D. Taky doufám, že do té doby stihnu dát na opravu foťák, abych si mohla všechno dokumentovat.

Minulý týden jsem byla v Uherském Hradišti, odkud jsem jeden den jela do zoo ve Zlíně. Už po čtvrté. Tahle zoo vás prostě nikdy neomrzí. Ani nevím, co pro mě byl největší zážitek. Jestli volný vstup k papouškům, nebo pozorování tučňáků. No nebo ten smrad rybiny u tučňáků.
Hodím vám sem pár fotek (a tím pár myslím 4, mám fotky buď rozmazaný, nebo s mým ksichtem):


Co se týče filmů na večer, mám rozkoukaný film The Jungle Book. Viděli jste?
Já možná ani neviděla animovanou verzi/nečetla knihu. A pokud jo, tak už hodně dávno :( Stydím se.

Tak zase někdy :)

Žádné komentáře:

Okomentovat