středa 17. srpna 2016

Wonderland: Země divů

Autor: Jennifer Hillier
Název: Wonderland – Země divů
Originální název: Wonderland
Nakladatelství: Baronet
Překlad: Lumír Mikulka
Rok vydání: 2016
Vazba: vázaná
Počet stran: 384
Žánr: thriller
Mé hodnocení: 5/5



Anotace

Země divů (Wonderland) je zábavní park v jednom malém americkém městě ve státě Washington. Park, v němž nechybí dům hrůzy či muzeum klaunů, funguje jako lákadlo pro turisty a současně zdroj obživy pro celé město. Přinejmenším do chvíle, kdy je v jeho areálu objeveno rozkládající se lidské tělo. Onoho dne, kdy je mrtvola nalezena, nastupuje coby zástupkyně šéfa místní policie Vanessa Castrová. A jako kdyby toho stále ještě nebylo málo, mizí rovněž mladý chlapec, který v zábavním parku pracoval. Vanessa, která začíná na obou případech pracovat, zjišťuje, že během posledních deseti let bylo podobných zmizení již více. Řádí zde snad kdosi, kdo unáší a vraždí mladé chlapce? A jak to všechno souvisí se zdejším zábavním parkem? Vanessa se přestěhovala do malého města, aby unikla své vlastní minulosti. Nepostavila ale místo toho sebe i svou rodinu rovnou do středu tajemné hry zákeřného vraha? Jenže tato hra teprve začíná a její konec nedokáže nikdo ani odhadnout…



* * *

Obecně

Byla to láska na první pohled. Teď myslím sebe a tuto (na první pohled vyvolávající mrazení v zádech) knihu. U Wonderlandu jsem našla vše, co od dobré knihy očekávám: husí kůži nahánějící příběh, nečekané zvraty, šokující tajemství na první pohled dokonalého městečka, mizející mladíky a nezvyklé, chvílemi až děsivé prostředí zábavního parku. 


Hlavní postava

Vanessa Castrová je sympatická postava, která má své chyby a nemá tak nálepku perfektní hlavní hrdinky, což je za mě výrazné plus. Autorka dokázala krásně přecházet mezi minulostí a současností, čímž přidala příběhu na tajemnosti a zajímavosti. 


Děj

Díky odbočkám do minulosti parku a hlavních hrdinů bylo možné poznat postavy a pochopit tak jejich chování. I přes postupné odhalování různých tajemství pro mě bylo kompletní rozuzlení naprostým překvapením a nestačila jsem valit oči.

Závěrem

Knize nemám co vytknout. Od prvního spatření obálky až po poslední větu jsem knihu hltala a chtěla znát vraha, zároveň jsem však doufala že kniha hned tak neskončí. Pokud vás kniha zaujala a hodláte ji číst, tak doporučuji si na ni vyhradit čas. Já četla jen cestou do práce a z práce, nebo když jsem měla čas večer a bylo to pro mě utrpení muset čekat několik hodin než se ke čtení zase dostanu.

Hodnocení


Četli jste knihu? Chystáte se číst? Dejte vědět do komentářů :)

Žádné komentáře:

Okomentovat