sobota 20. srpna 2016

Šílený leg day a oslava

Včera jsem měla pravidelný páteční leg day, kdy jsem se klasicky a ráda totálně zničila :D Dneska to trochu cítím, ale nic co by se nedalo zvládnout. Teda kdybych celý den seděla doma na zadku.


Čeká mě běhání po městě kvůli ovoci, z kterého budu péct muffiny pro kamarádku na oslavu, potom to pečení a nakonec samotná oslava.
Abych pravdu řekla, moc se na oslavu netěším. Snad jedinou motivací tam je moje kamarádka, která slaví a pro kterou mám dárky, který se těším až uvidí :) jinak jsem celkem silný introvert, takže mi dělá problém normálně komunikovat s ostatníma. Normální člověk by se posilnil alkoholem a hned by ta komunikace byla snadnější, jenomže já nejsem normální člověk :D Můj žaludek a alkohol si absolutně nerozumí. Dejte mi skleničku vína a na celý večer mě odrovnáte, protože se bolestí ani nehnu :( Takže nemůžu chlastat, jaká smůla (ironie). Aspoň mám nějakou výmluvu, když se mě někdo zeptá proč nepiju. :D
Jak si poslední dobou všímám, hodně lidí mi vyčítá, že nepiju alkohol. Dělá mě to prý nespolečenskou. Že jsem od malička tichá na tom asi nemá vůbec žádnou zásluhu :D
Já alkohol nepotřebuju. Bohatě mi ke spokojenosti stačí fitko a jídlo :D
No teď zním jako ti lidi, co do každé věty cpou "já cvičím" (něco jako "jsem vegan"), ale nebojte, jen jsem se hodně rozohnila :D
Možná se mi povede nějak stihnout udělat na muffinky recept, tak zůstaňte naladěni :)

Co vy a alkohol? Komentujte :)

Žádné komentáře:

Okomentovat