pátek 19. srpna 2016

Pořád mi hraje v hlavě, gumoví medvídci a Harry Potter maraton?

Znáte ten pocit, když vám pořád hraje v hlavě nějaká písnička a vy nejste schopní přijít na to, co to je? Naštěstí si většinou pamatuji aspoň dvě slova z refrénu a to mě zachrání před dvoudenním mučícím hloubáním a dloubáním v hlavě.



Naposledy se mi to stalo dnes dopoledne. Začala mi hrát v hlavě nějaká melodie a občas se do ní přidaly slova "We're coming home now". Tak jsem je hodila do youtube a s velkou úlevou si přehrála hned první odkaz, který byl přesně ta píseň, kterou jsem hledala.Jenže teď se musím prát s otázkou, kde jsem píseň slyšela poprvé. Je to nekonečný bludiště!
Nejhorší ale jsou ty písničky, nad kterýma přemýšlím i několik měsíců. Není to několik měsíců v kuse, ale stejně je to jedna z nejotravnějších věcí co se vám může stát!
Jsem čokoládofil, ale jsem závislá na gumových medvídcích. Ale musí to být Haribo, pokud jsou to ty Clever nebo ještě nějaká jiná parodie, to mi nechutná.
Včera jsem si jeden takový balíček Haribo medvídků koupila na menší cheat day a přemýšlela čím to je, že mě dělají tak šťastnou. Našla jsem si na internetu pár článků o gumových medvídcích. Chvilku jsem si je pročítala a potom je zavřela s tím, že raději budu šťastně nevědět jak moc špatní pro mě medvídci jsou :D
Samozřejmě jsem si koupila i velkou karamelovou Milku, ale o tom zase jindy O:)



A blíží se Vánoce! Dobře, je teprve konec srpna, ale já už se nemůžu dočkat! Plánuji si jako loni filmový maraton Harryho Pottera. Možná na něj ukecám i kámošku, a když ne, stejně si ho dám :D
Už jen ta představa: horké kakao, teplé ponožky, chlupatá deka a Harry Potter. Hned bych měnila s touhle parodií na léto :P

A co vy? Jaké roční období máte nejraději? Komentujte :)

Žádné komentáře:

Okomentovat